Vårstädning

Gick upp klockan 11 i morse och har inte gjort annat än städat sen dess! Fy fan, det tar aldrig slut!
Men det är ganska skönt ändå, det håller mig sysselsatt och får en att rensa tankarna lite.

Var dock tvungen att göra en riktig walk of shame!!
Det är nämmligen så att min lägenhet har blivit som en sammlingsplats för alla innan utgång, och jag lovar er att dom här grabbarna vet hur man dricker öl!!
Lyckades fylla en ikea kasse samt två vanliga kassar med tomburkar som jag sen var tvungen att promenera med till affären för att panta.
Det tar inte mer än fem minuter, men fy fan vad dom minutrarna kändes långa idag!
Folk stirrade och bilar tutade, JA seriöst! Det var bilar som tutade på mig!! Såg jag seriöst så jävla pundig ut? Haha, illa!!

Har fägat håret nu också, riktigt nöjd! Får komplimanger av allt och alla, vilket vi gillar!! Ska försöka få upp någon bild lite senare idag. Puss så länge!



(Innan jag färgade)



Kommentarer
Postat av: BB

i can say no to you

2010-04-20 @ 00:04:04
URL: http://bamsebjörna.webblog.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0