Otippad helg

Igår va det utgång med favorit tjejerna, riktigt mys faktiskt! Länge sen jag va ute och klubbade.
Efter många om och men så blev det en helkväll på Nype, vilket jag e jävligt glad över! Nästan alla från tiden då jag jobbade på Pans Nattklubb var där. Härlig stämmning, grymt drag, love it!

Just nu så ligger jag trot eller ej på ett hotell i Göteborg! Har varit massa strul med en utav våra artister som skulle ha föreställning här ikväll, så chefen ville skicka hit mig för att styra upp det.
Va inte alls taggad på att dra hit, kul att komma till Göteborg men det enda tåget som gick skulle gå kl 9 i morse och ta 5 timmar!!
Men efter lite mutningar med resa i 1a klass, bra hotell och grymt betalt så tackar man ju inte nej direkt!
Jobbet va klart på två timmar ungefär så drog ner hotellets gym och spa, lyxigt värre säger jag bara!!






Inte helt fel va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0