2010-03-31

Är helt slut som människa just nu! Den här helgen har varit riktigt hård, började festandet på fredags eftermiddan och fortsatte festa till måndag morgon. Kommer inte gå in på fler detaljer av många anledningar, men satan vilken nice helg det har varit!!
Vid halv 2 igår natt så plingade Charlie och Putte på dörren, så är riktigt jävla hjärndöd idag också.
Just nu så sitter jag barnvakt ute på värmdö åt mina två yngsta bröder, längtar hem till sängen.
Ja som ni märker så är min hjärna inte kapabel till bloggande just nu, men jag ska försöka skärpa mig angående min uppdatering här. Skäms på mig!
Nu ska jag fortsätta med lego byggandet!

C ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0