Chill!!

Har inte haft något internet på ett tag nu, därav den otroligt dåliga uppdateringen!

Sååå whats new?
Som alla mina nära och kära vet så har jag sökt jobb på Den Glade Vikingen i Sunny Beach i sommar.
I stort sett alla mina vänner med penitz ska dit och jobba i sommar som tidigare sommrar. Efter 0,5 sekunders betänketid och övertalning så bestämde även jag mig för att göra ett försök och söka dit!
I ungefär en månads tid så har jag kollat min mail minst en gång om dagen i väntan på svar!
Och idag! Idag efter lååång väntan, äntligen så hade jag fått svar!

Hi,
Thanks for your application. I am sorry to inform you, that we can’t offer you a job at the moment.

Ett nej? Jag fattade ingenting. Dumt nog så hade jag verkligen tagit för givet att jag hade fått jobbet, alla mina vänner som ska ner dit och som har jobbat där flera sommrar tidigar, som har kontakter sa att jag utan tvekan skulle få jobbet.
När jag sen öppnade mailet brast det för mig, kändes som om all luft bara försvann....det enda jag verkligen hade sett fram emot var borta! Bara sådär!

Men....ja det finns ett men! Min underbara älskade vän Nemo mailade snabt chefen där och förklarade situatuionen, berättade vem jag va och sa att jag var en nära vän till honom. Och det gorde biffen!
Nemo fick ett svar efter ett tag som löd så här:

Changed my mind after our little talk! - I think "your" girl will be good

I will write her tomorrow


Fattar ni vad underbart?!! Fattar ni hur oflippad otaggad och ochill min sommar kommer bli?!! Nej juste, ni gör ju inte det!

LOVE YOU NEMO HEDÈN! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0